20.03.2011

UNDERGROUND....

Witam po krótkiej przerwie:)
Chciałabym dziś zacząć od pytania: dlaczego szczęście tak krótko trwa,dlaczego wszystko musi być białe albo czarne,czy czas który tak nieubłaganie biegnie do przodu nie mógłby choć na chwilkę zatrzymać się w miejscu....??? no ale jak to się mówi po każdej burzy kiedyś zaświeci słońce....:)

Stylizacja którą dziś chce pokazać odzwierciedla trochę moje samopoczucie i pogodę ducha czyli znajduje odzwierciedlenie w kolorze czarnym i szarym (kolory dominujące w mojej szafie)....ale nie mam tak na codzień;)))
Zdjęcia wykonane w podziemnym parkingu w jednym z centrów handlowych i dlatego taki tytuł posta....
















tunika-topshop
sweter-h&m
spodnie-h&m
kurtka-only
buty-deichmann
szal-allegro
torebka-reserved

2 komentarze:

  1. Twoje propozycje są naprawdę genialne! Wyglądasz we wszystkim idealnie i zainspirowałaś mnie swoim spojrzeniem na modę. Jestem pod wielkim wrażeniem. Bardzo podobają mi się też zdjęcia przedstawiające w jaki sposób przechowujesz buciki, zainspirowało mnie to do kupna podobnej szafki i jestem bardzo zadowolona. Mogłabyś wrzucić też fotki przedstawiające swoją całą garderobę? W jaki sposób przechowujesz kurtki, sukienki, bieliznę, inne akcesoria jak paski, torebki? Szukam pomysłu i uważam, że właśnie Ty mogłabyś mi w tym pomóc. Nie mam pomysłu gdzie trzymać ubrania, gdzie torebki etc. Twój sposób na pewno mi pomoże. Pozdrawiam Cię gorąco! Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. figurka idealna ;>

    OdpowiedzUsuń