15.11.2011

kolor-owo

Hejjjj!
Po krótkiej przerwie powracam z postem w nieco odmiennej stylistyce,kolorowej.
Dziś dominuje kolor a raczej kolory :) i nie tylko w moim zestawie ale i miejsce nie przypadkowe bo robione w królestwie mojej księżniczki czyli jej pokoju. Pogoda coraz brzydsza za oknem więc trzeba się jakoś rozweselić a że kolory, porcja lodów i uśmiech mojej lali to jest to co sprawia że mi od razu robi się lepiej i towarzyszy mi uśmiech na twarzy....;)))
Zestaw w nieco luźnej stylistyce....spodnie w kolorze różowym,zielona bluzka, sweter w brązowo-niebieskie paski i beżowe koturny....wszystko z sezonu letniego,takie wspomnienia :)))





















spodnie-zara
bluzka-zara
sweter-stradivarius
koturny-deezee


IGA
bluzka-zara
sweterek-next
spodnie-levi's
buty-emu

3 komentarze:

  1. Jak zawsze z uzależnieniem maniaka sprawdzałam czy dodałaś coś nowego i udało się:):):) Uwielbiam Twojego bloga , podobają mi się Twoje stylizacje! Są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S proszę o częste posty!!!!:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh Igusia wyglada dzis jeszcze wspanialej niz zawsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń