31.01.2012

smacznego!!!

Witam!!!
Chciałabym się troszkę rozpisać na temat dzisiejszego posta ale obawiam się że mogę popełnić kilka błędów gramatycznych i stylistycznych(chyba dobrze napisałam ?).
Zacznę więc od tego że tzw.sesja miała się odbyć w całkiem innym miejscu, ale "mój" fotograf się nie spisał jak zwykle więc wybrałam miejsce gdzie przy okazji posiliłyśmy się obiadem z moją księżniczką. Mowa tu o restauracji Kurna Chata w Tarnowskich Górach gdzie jest sielski klimat, smaczne jedzenie i miła obsługa (będzie kilka zdjęć z wnętrza)....
Dzisiejszy set nieco oficjalny, szkolny, taka sportowa elegancja itp. ;)
Biała koszula a pod jej kołnierzykiem kokarda zrobiona z paska od sukienki,na koszule założyłam szarą sportową bluze,
bordowe spodnie,czarne botki, szary płaszcz i czarna torba...były jeszcze szare rękawiczki ale zostały w torbie ;)
Pozdrawiam i zapraszam do oglądania!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz