5.10.2012

new look

Dawno mnie tu nie było:) ale już powracam i postaram się bywać tu częściej.
 Postanowiłam wykorzystać tą wolna chwilę jaką spędzam w pokoju hotelowym, między zajęciami a Otrzęsinami jakie czekają mnie dziś wieczór, i wrzucić fotki. Zdjęcia zostały wykonane już jakiś czas temu i przepraszam za ich jakość, ale mój stary aparat chciał już na emeryturę. Teraz jestem na etapie szukania odpowiedniego obiektywu do mojego nowego sprzętu fotograficznego i mam nadzieje, że jakość będzie lepsza.
Stylizacja jak widać prosta. W moim ulubionym czarnym kolorze, a dodatkiem jest asymetryczny sweter z new looka.
Pozdrawiam!










sweter-new look
spodnie-pull&bear
kurtka,baleriny, torba-zara

zdj.G.W.


5 komentarzy:

  1. Straszna stylizacja.Zero polotu,zero gustu!Szok,że ktoś taki prowadzi blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna myślę o takich butach, są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. mam parę pytań odnośnie włosów, [może na priv] myślę o przedłużeniu, ale boję się, że odcień będzie zupełnie inny... jak możesz napisz o nich coś więcej, będę wdzięczna =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale chudzinka z Ciebie :) Zazdroszcze figury :) Masz piekne oczy i włoski :)

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super :) bardzo pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń