3.09.2012

w męskim stylu


Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego jaki miał dziś miejsce, włożyłam na siebie białą koszulę. I pomimo tego, że naukę zaczynam dopiero za miesiąc to był to dla mnie dzień pełen nerwów, który zrekompensowałam sobie zakupami:) Otóż, moje słoneczko Iga, dziś pierwszy dzień spędziła w przedszkolu i jak mogłam się tego spodziewać, nie chce już tam wrócić....czuję, że będzie ciężko przez najbliższe dni, albo i tygodnie. Z tego co pamiętam, to ja też nie lubiłam uczęszczać do przedszkola ale za to bardzo miło wspominam szkołę średnią. Pięć długich lat i mnóstwo anegdot spowodowało, że był to jeden z lepszych okresów w moim życiu...często wracam do tamtych lat. 
A żeby zestaw nie był zbyt formalny, to połączyłam białą koszulę z jeansami i wysokimi botkami, które miałyście okazje już widzieć w poprzednim poście. Tak, wiem... jest to zestaw, który już widziałyście i powtarza się co na drugim blogu, ale i ja nie omieszkałam go uwiecznić na fotkach i Wam go pokazać.









koszula-tally weijl
spodnie-zara
buty-stradivarius
torebka-nn




23 komentarze:

  1. Przepiękne buty.
    Jestem zachwycona twoją figura *.*

    Pozdrawiam Kosti xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna koszula i spodnie, cudownie w nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula jest super! Kiedy ją sobie sprawiłaś-jest szansa ze można ja jeszcze dostać :) ?
    + pamiętasz ile za nią dałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Koszule zakupiłam jakiś miesiąc temu i dałam za nią albo 79zł, albo 99zł ;)

      Usuń
  4. piękna ta koszula! A i Ty mi się barrdzo podobasz w takim bardziej męsko-kobiecym minimalistycznym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na szczęście zaczynam naukę za miesiąc, dlatego pierwszy września nie jest aż tak przerażający jak kiedyś. :) Bardzo fajny zestaw, jestem pod wrażeniem twojej figury. :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. drapieżnie ;) botki na szpilce są idealnym dodatkiem, ożywiają całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Uwielbiam prostotę , która daje taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w tej koszuli i botki bardzo mi się podobają :)
    Ja tam bardzo lubię takie zestawy :)

    Ufff wrzesień pewnie szybko minie i mnie również od października czeka "szkoła"

    OdpowiedzUsuń
  9. A mozesz zdradzic co bedziesz studiowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pójdzie to będę studiowała wzornictwo o specjalizacji: komunikacja w modzie i projektowanie marki, a jeżeli tam nie wyjdzie to dziennikarstwo i komunikacja społeczna....:)

      Usuń
  10. świetne buty,dla mnie jednak za wysokie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty zestaw, ale takie połączenia świetnie się sprawdzają. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałaś dodać,że rozpoczynasz kolejną szkołę,której jak poprzednie nie skończysz...
    Słomiany zapał w modzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm....nie wiem skąd masz te informacje, ale jedyną szkołą jakiej nie ukończyłam, a raczej nie kontynuowałam nauki to był kierunek: geografia, i tylko dlatego, że nie chciałam zostać pedagogiem ;)

      Usuń
  13. Nie wdawaj się w takie dyskusje dziewczyno nie warto na prawdę .

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie oglądać Twoje stylizacje i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Jednak od pewnego czasu omijam te opisówki na wstępie każdej notatki. Kiedyś pisałaś swobodnie, naturalnie i czuło się, że pisane jest to prosto z serca. Dzisiaj są to niestety papki pseudo inteligentnych zdań, nieraz baaaaardzo wielokrotnie złożonych.
    Widać, że nie masz lekkości pisania co sprawia, że ciężko sie to czyta ;/
    Wrzuć na luz i nie dodawaj żadnej poetyckiej otoczki. Pisz naturalnie, prosto, tak jak kiedyś ..
    Nie pisze tego ze złośliwością, pamiętaj ! Choć wiem, że i tak mój komentarz usuniesz.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie. Masz racje, ciężko mi przelać myśli na "papier" i postaram się to poprawić:) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. chyba kiedyś już wspominałem ale powiem jeszcze raz masz niesamowite nogi.

    OdpowiedzUsuń