14.11.2012

MMM for H&M



Maison Martin Margiela dla H&M już jutro w wybranych sklepach w Polsce i na całym świecie. to już kolejna kolaboracja tej szwedzkiej sieciówki ze znanymi i cenionymi w świecie mody projektantami. mnie osobiście te proste,oversizowe i zarazem awangardowe projekty, pochodzące z belgijskiego domu mody Maison Margiela nie przypadły do gustu, przynajmniej na zdjęciach. zobaczymy jak będą prezentowały się na żywo. 







sweter-stradivarius
legginsy,kurtka-zara
buty-venezia




źródło:blogue.us

6 komentarzy:

  1. Ty wyglądasz świetnie :) ale ciuszki ze zdjęć nie przykuły mojej uwagi, są wręcz okropne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie ciekawa jestem tej kolekcji. Ty wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się buty na obcasie bez obcasów. I torby cukierki. Klasyki u MMM. Teraz dostępne po przystępnych cenach w sieciówce. Fajny zabieg. Lubię te kolaboracje. Innowacyjność zawsze w cenie. Nie przekonują mnie natomiast płaszcze-kołdry, choć swój tryumf święciły już na przełomie 99/00.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny set, super buty i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się kolekcja podoba bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam http://pani-mruk.blogspot.com/2012/11/my-own-mmm-for-h.html

    OdpowiedzUsuń