24.09.2013

dodajmy jesieni koloru



Ostatnio zaniedbałam bloga na rzecz kolekcji jaka niebawem, mam nadzieje, ujrzy światło dzienne a rysowanie projektów pochłonęło mnie całkowicie.
Z racji tego co dzieje się teraz w moim życiu zawodowym chciałabym ogłosić,że z dniem 1 października ruszy konkurs w którym do wygrania będzie  jeden z moich pokazowych projektów. Więcej szczegółów dotyczących uczestnictwa w konkursie i nagrody w dniu kiedy zostanie ogłoszony konkurs. Mam nadzieję,że będzie Was dużo!! :)
ps. przepraszam za jakość zdjęć, coś poszło nie tak...:)














sukienka-sylvia.design
kurtka, kozaki-zara
torba-furla
chusta-louis vuitton

6 komentarzy:

  1. Sukienka fajna ale wolałabym ją w innym kolorze.Moim zdaniem za dużo się tu dzieje na tobie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sukienka! Chyba nigdy nie wyleczę się ze słabości do czerwieni! Do tego bardzo podoba mi się krój! ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za tym, aby w jesieni dominowały kolory! :)
    Super wyglądasz w tej sukience :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie. Fantastyczna sukienka , mega kozaki <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ciebie i Twoje zestawy!! Zawsze pełna klasa!! Super!

    OdpowiedzUsuń