25.07.2014

new collection# skirt from circle


Kochani, przedstawiam stylizację z udziałem spódnicy mojego projektu, z nowej kolekcji. Spódnica w biało-czarny wzór, nie pepitka, uszyta z koła. Dodatkowo ma kieszenie, które często pojawiają się w moich projektach. Ze względów praktycznych oczywiście. Spódniczka o długości mini optycznie wydłuża nogi, podkreśla sylwetkę. Dodaje kobiecie dziewczęcego uroku. Idealna na wiele okazji. Od sportowego luzu na co dzień do wieczornej elegancji.

Cała kolekcja już niebawem na stronie: sylwiapasmionka.pl oraz na fp: tutaj







skirt-sylwiapasmionka.pl
blouse-top shop
shoes-h&m
bag-sabrina pilewicz


A już 1 sierpnia, w Sopocie, z okazji wydarzenia ESKA SUMMER CITY & MODA&STYL zapraszam wszystkich chętnych na udział w imprezie oraz mój, i nie tylko, pokaz nowej kolekcji. Impreza jest otwarta dla wszystkich i odbędzie się w klubie Vanity Fair!
ZAPRASZAM!!


4 komentarze:

  1. Co robisz żeby mieć takie ręce ? Ćwiczysz coś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Zwykle wyglądasz rewelacyjnie! Chciałabym kupić torebkę tous rose , ale cały czas sie waham, jak oceniasz jej jakosc ? Warta swojej ceny? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Jeżeli chodzi o jakość wykonania torebki to jest warta swojej ceny.Minusem jest tylko ciężar torebki. Jest po prostu za ciężka. Ja się długo zastanawiałam nad wersją mini i niestety już jej nie ma w sprzedaży, dlatego wybrałam ta wersje. Pozdrawiam

      Usuń