5.02.2012

pastele - inspiracje+zdjęcia

Witam!!!!!!!!
Jak już pisałam na wcześniejszym poście to tęsknię za wiosną, zakupami i tymi jak że optymistycznymi kolorami które krzyczą do mnie ze sklepowych manekinów....:)  i się doczekałam. Choć zima nie odpuszcza to ja nie zamierzam pozostać jej wierna i założyłam pastele na siebie. Większość kolorów pastelowych to kolory zimne więc moim skromnym zdaniem uważam że świetnie komponują się z zimowym krajobrazem, śnieżną bielą. Tak jeszcze dla wyjaśnienia pastele to kolory słabo nasycone, jasne, łagodne, niekrzykliwe,zawierające dużą domieszkę bieli.
Nowością w mojej garderobie są właśnie spodnie w kolorze pastelowego różu (i nie tylko ale to innym razem ;))) które połączyłam z jeansową koszulą, kurtką z futerkowym kołnierzem w kolorze waniliniowym i czarnymi botkami.
Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć z inspiracjami w kolorach pastelowych.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)

































kurtka-no name
spodnie-stradivarius
botki-deezee
koszula-bershka



2 komentarze:

  1. Great photos, you look amazing! Really enjoying your blog and am your newest follower.

    OdpowiedzUsuń
  2. te pastele są przeboskie! właśnie kminię pastelowy nagłówek na mojego rebela
    no a Twoja figura zwala mnie z nóg I uśmiech i luz!:D

    dziękuję za komentarz i oczywiście zapraszam ponownie!



    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń