28.02.2012

która zamawiała latte...? czyli spotkanie śląskich blogerek ;)

W sobote 25 lutego w Silesii City Center w Katowicach odbyło się już drugie spotkanie blogerek ze Śląska. To oficjalne spotkanie  przy prostokątnym stole miało za zadanie zapoznanie się i pogadanie z dziewczynami które mają wspólne pasje czyli moda,fotografia i wirtualny świat w którym odbywa się blogowanie. Chyba żadna z Nas nie spodziewała się że przybędzie Nas tak dużo. Miło spędzony czas przy kawce zaowocował w nowe znajomości, doswiadczenia i informacje dotyczące świata mody i nie tylko. Przy tak licznej grupie nie dało się porozmawiać ze wszystkimi dziewczynami ale zapewne to nie ostatnie takiego typu spotkanie i napewno będzie jeszcze okazja by zapoznać się bliżej.
Dziekuję wszystkim miłym dziewczynom że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i za użyczenie mi zdjęć do publikacji.
Pozdrawiam i zamieszczam poniżej linki do blogów dziewczyn które znalazły się w SCC. Mam nadzieję że żadnej nie pominełam a jeżeli tak to proszę o kontakt ;)



standupfashion

















4 komentarze:

  1. jaka szkoda że nie poznałam Was wcześniej i nie byłam na spotkaniu- też jestem ze śląska:)))


    ale dopiero zaczynam blogowanie;)

    zapraszam do obserwacji http://kleofashion.blogspot.com/ JA JUŻ OBSERWUJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, ja zamawiałam latte! :) Było bardzo fajnie i już nie mogę doczekać się następnego razu. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaję do obserwowanych blogów:)

    Pozdrawiam:):):)):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być super! :)

    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń