1.03.2012

konik morski

Witam gorąco w ten ponury dzień!
Mam dla Was porcje zdjęć z wczorajszego dnia który to sprawił że w powietrzu poczuło się już wiosnę ;)
Chciałam pokazać mój nowy nabytek czyli spódnicę z River Island w motyw który podobno jest kolejnym trendem tej nadchodzącej wiosny czyli zwierzątka. Zapewne zauważyłyście w sklepowych wieszakach np sukienke w ptaki albo koty. Ja postanowiłam zakupić tą spódniczkę nie ze względu na trend ale ze względu na kolory....jak zauważyłyście są pastelowe i to właśnie przyciągnęło moją uwagę jak również cena ;))
Spódniczka ta występuję w dwóch odsłonach czyli bardziej eleganckiej z płaszczem jak i na luzie z kurtką jeansową.
Pozdrawiam!!


















koszula-c&a
spódnica-river island
płaszcz-stradivarius
kurtka-h&m
buty-aldo
kopertówka-tkmaxx

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! a spódniczka bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a cóż to za nowy trend , drugi post przy cmentarzu :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjecia są coraz bardziej profesjonalne. Korzystasz czasami ze statywu, czy masz jakiegos fotografa?

    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Ostatnio nie korzystam ze statywu bo zdjęcia nie wychodzą ostre. Wszystkie ostatnie zdjęcia w plenerze robił mi znajomy ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ładnie dopasowana, ma idealny krój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jeansowa akurat ta mi się nie podoba. Kojarzy mi się z podstawówką. Aczkolwiek mam w swojej szafie także jeansową katanę i ja uwielbiam! Jeansowa kurtka dla mnie musi mieć to coś:) Za to świetne połączenie koników morskich i wężowych niebotycznych szpilek!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!! mam ta kurtkę jakieś 6-7 lat więc moze dlatego ale napewno jak znajde taka która mi się spodoba to zakupie ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz! :))
    ciekawy wzór na bluzce z konikami morskimi,podoba mi się.

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka, ale bardziej podoba mi się w zestawieniu z płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I just adore the cool, aristocratic beauty of your face.
    And I just love it when you really show off your long, elegant legs in high-heeled outfits like this one.
    You are a true lady - Intensely feminine - But also sexy in a quiet, understated way.
    Compliments and kisses.

    OdpowiedzUsuń