12.03.2012

dzień drzemki

Witam!!
Tu i ówdzie słyszy się że dziś przypada Światowy Dzień Drzemki w Pracy, hehe... Z ciekawości przeszukałam internet i się nieźle uśmiałam. Czekają Nas jeszcze niejedne tak zaskakujące święta. W obecnej chwili nie pracuje. Z tego co pamiętam to w byłych miejscach mojej pracy nie było mowy o drzemce. Czasami trzeba było się upominać o zasłużoną przerwę na zjedzenie czegoś by nie zemdleć a tu  proszę, jeszcze drzemka powinna Nam się należeć. Z osobistego doświadczenia wiem że mi taka drzemka czy to w pracy, czy w domu by nie pomogła bo wtedy czuję się jeszcze gorzej.
Teraz do rzeczy...by nie zmoknąć podczas robienia zdjęć trzeba było się schować przed deszczem. Wybrałam kolejny raz przejazd pod mostem. Wydaje mi się że styl w jaki dziś byłam ubrana fajnie współgra z otoczeniem które widać na zdjęciach ;)
Pozdrawiam i zapraszam!!









bluzka-newlook
sweter-romwe
spodnie-newyorker
parka-orsay
torba-allegro



zara,h&m,cherokee


9 komentarzy:

  1. Świetne swetrzycho!!! Cudnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. juz uwielbiam Twoj sweterek :) jest genialny! ah i jeszcze butki mi sie bardzo podobaja :) super wygladasz w tym polaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylowo... a do tego świetne miejsce na zdjęcia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super sweterek no i parka! ja jestem na tym samym etapie, co Ty rok temu.. też się wahałam czy pokazać swoje fotki, no ale do odważnych świat należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny sweter, a mala modelka-przeslodka!:)

    OdpowiedzUsuń