15.07.2015

Nike Roshe Run & fringe


Uwielbiam sportowe obuwie i nie ważne czy są to sneakersy na koturnie, czy płaskie buty. Moje ulubione marki to Adidas i Nike, jak na załączonym obrazku widać. A odkąd otrzymałam prawo jazdy i zaczęłam przemieszczać się z punktu A do punktu B samochodem to płaskie obuwie jest nieodzownym elementem mojej garderoby. Oczywiście przyznaje się, że nie raz prowadzę auto w szpilkach, ale to są bardzo krótkie trasy ;)
Zakochałam się w moich nowych Nike'ach Roshe Run, które są bardzo lekkie i w kolorach, które są podstawą mojej garderoby. Długo się zastanawiałam pomiędzy modelem Adidas Superstar klasycznym a Nike Roshe Run, aż w końcu wybrałam. I choć nazwa Run nawiązuje do biegania, to nie są one w tym celu przeze mnie użytkowane. Świetnie nadają się do codziennych, casualowych stylizacji. Zarówno pasują do jeansów, jak i sukienek.
Kolejne będą Superstar'y ;)



















buty-nike, sukienka-sugarfree, narzutka-stradivarius, zegarek-calvinklein, okulary-rayban, torba-diverse

4 komentarze:

  1. Tez lubię sportowe buty, ale za tym modelem nie przepadam. Moje ulubione to superstary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka cudna ;) i swietnie wyglada do tych butów 😀

    OdpowiedzUsuń