12.10.2011

????

????
Czy to uzależnienie, może po części i tak!!!
Ostatnio, ktoś oczywiście anonimowy, napisał mi w komentarzach że bardzo mi współczuje takiego uzależnienia od łachów i że jak był w Azji na 6 tyg.to miał ze sobą tylko 3 t-shirtki...., ja nie ukrywam że moda to moja pasja i lubię się nią bawić a przy okazji dobrze wyglądać:))) i dopóki żyję na tym świecie to będę to robiła!!!! A tak wogóle to bardzo współczuje ludziom którzy musieli przebywać w jego towarzystwie przez te 6 tyg. bo zapewne nie był to przyjemny zapach.....
Nie ma to jak uzależnienie od papierosów, alkoholu czy seksu... to dopiero można się rozchorować od tego,przynajmiej moje uzależnienie kojarzy się z czymś pięknym i inspirującym innych!!!!!!
Dziekuje!!!!

1 komentarz:

  1. Pomysly bardzo fajne ,dla mnie REWELACJA.Prosto,suptelnie i kobieco.Jedynie prosilabym o pomysly dla kobietek o mniej idealnej figurce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń