13.10.2011

który lepszy....????

I znów nowy post i niestety znów w domu. Muszę w końcu zamówić ten statyw pod aparat i wyjść w końcu na świeże powietrze.
Dziś chciałam pokazać a zarazem wysłuchać Waszej opinii: która stylizacja lepsza??!!
Podstawowym elementem w tych dwóch zestawach są spodnie skóropodobne które można, jak się okazuje, założyć do wszystkiego i na każdą okazje:)
Pierwszy outfit nieco spokojniejszy, łagodniejszy dzięki beżom i butom na koturnie. Do tego szal komin i torba którą już znacie z wcześniejszych postów.
Drugi outfit bardziej seksowny i ostry dzięki czerni i oczywiście butom na 13 cm obcasie!!!;) dodałam jeszcze do tego futrzaną torebkę która już trochę przeleżała w mojej szafie i jak widać znów się przydała, bo jak wiadomo różnego rodzaju futra i dodatki z jego udziałem są jak najbardziej na czasie!!!
Życzę miłego oglądania i liczę na Wasze opinie!!!:)











spodnie-newyorker
sweter-zara
futrzana kamizelka-reserved
szal komin-h&m
buty-bershka
torba-zara
rękawiczki-reserved













kamizelka futrzana-reserved
sweter-pimkie
buty-deezee
torba-reserved


3 komentarze:

  1. Sylwia obie są świetne! A TY we wszystkim świetnie wyglądasz! bardzo MI SIĘ PODOBA! dodawaj CZĘSTO POSTY BO OGLĄDANIE TWOJEGO BLOGA WPADŁO MI W UZALEŻNIENIE! UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE JAK ZAWSZE! a MOŻNA PROSIĆ O JAKIEŚ STYLIZACJE DZIECIĘCE TEŻ MAM CÓRĘ I NIE MAM POMYSŁU NA ZIMOWO JESIENNE STROJE! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK, oba outfity są świetne, jednak bardziej przekonuje mnie ten z beżami ;)

    OdpowiedzUsuń