28.10.2011

szaro,buro i....!!!:)

Szaro,buro i ponuro??? chyba nie!!!!:)
Dziś stylizacja w kolorze szarym.
Pogoda sprzyja tego typu stylizacją, więc postanowiłam połączyć cieńkie z grubym i wyjść tylko w tym bez odzienia wierzchniego. Sukienke już znacie a reszta czekała na sezon jesienny...
Połączyłam letnią sukienke z grubym jesiennym swetrem, do tego botki, grube getry i torba XL.
Może monotonnie ale mnie się podoba i czuję się w tym dobrze.



sukienka-stradivarius
sweter-only
buty-deezee
getry-h&m
torba-reserved


Iga
całość-zara
beret-reserved





















3 komentarze:

  1. Super :-) bardzo lubie oglądać twoje stroje, tez mam małą córcie i bardzo podoba mi sie pomysł na wprowadzenie zdjęc Igusi :-) można co nieco "odgapić" Mąż mi tu czesto zerka przez ramie i mówi, ze chętnie by tez pooglądał takie męskie kreacje i jeśli to nie problem to prosi o jakiegos męskiego modela :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Modowo całkiem fajnie, ale przydałoby się od czasu do czasu zerknąć do słownika

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego bloga! Małą jest słodka:):)

    OdpowiedzUsuń