10.12.2011

co Ci przyniósł Mikołaj?

Witam wszystkich!
Po jednym dniu przerwy wracam z nowym postem i znów w roli głównej Ja, Iga i Mikołaj :))
Trochę późno przyszedł ten mikołaj do mojej córci ale nie dziwię się,co rok to samo. Mnóstwo prezentów do rozdania a przez to że jesteśmy coraz grzeczniejsi i bardziej wybredni to ten biedny pan nie ma lekkiej pracy, no ale cóż taki cięzki żywot św. Mikołaja ;)
A teraz wracam do posta. Nie jest to stylizacja mikołajki ale nie w tej roli występowałam:) postawiłam na czerń którą przełamałam beżową, tiulową spódniczką i kominem również w tym kolorze. Całość tworzą t-shirt, skórzana kurtka, płaszcz, czarne botki na koturnie,rajstopy, torba skórzana i wcześniej wspomniane spódnica i szal.
Zapraszam do oglądania i komentowania!!































kurtka-veromoda
spódnica-h&m
płaszcz-riverisland
botki-stradivarius



kreatywność mojej Igi, prawie jak J.Galliano :)






3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Śpódnica jest rewelacyjna :)
    Pierwsze zdjęcie przypomniało mi, jak jeszcze "niedawno" ja czekałam z niecierpliwościa na Mikołaja ;) achh... to były czasy! :D
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie!!! ;)
    /pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie :)
    Tobie Mikolaj przyniosl super prezent, nie powinnas narzekac ;>

    OdpowiedzUsuń