18.12.2011

weekendowe stylizacje

Witam!!!
Drodzy moi obserwatorzy, dziś chce pokazać dwie stylizacje, które miałam na sobie przez ten weekend:)
Jak wiadomo, wśród ludzi którzy obserwują mojego bloga są tacy co uwielbiają moje posty, stylizacje,komentują pozytywnie i im dziękuje!!!....jak również są i tacy którzy nie lubią tego co robię, pokazuje i komentują negatywnie ale i im też za to dziękuje!!!Krytyka bardzo mnie motywuje. Cały czas się uczę, wyciągam wnioski i staram się zmieniać oczywiście na lepsze, i mam nadzieję że zaniedługo będą tego efekty:). Może i mi się nudzi, jak to niektórzy stwierdzili, i dlatego "świece" przed obiektywem by potem pokazać się ludziom, ale wolę to niż siedzieć w domu i użalać się nad sobą, że nie mam co ze sobą zrobić, że nie mam pasji i pomysłu na siebie....w ten sposób wyrażam siebie!!!
Jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje i nikomu nie dogodzę w 100%, dlatego robię to co lubię i może dla jednych jest to nudne, monotonne, przeciętne ale czasami coś zwykłego jest bardziej efektowne niż coś niezwykłego:) i dlatego chce pokazać że tak też można wyglądać......:)

I-sza stylizacja to zwyczajne, czarne spodnie z Zary, do tego biała koszula, sweter (efekt motyla) z TkMaxxu, botki, płaszczyk futerkowy,komin i torebka z allegro....










II-ga stylizacja to sukienka z nadrukiem z answear.com, czarne kryjące rajstopy z gatta, marynarka, botki z deezee,płaszcz i torba z futerkiem z riverisland....
 








8 komentarzy:

  1. witam serdecznie

    Nie wiem do jakiej kategorii mnie zaliczysz.... ale lubie twoje stylizacje...choc jestes bardzo zadufana osoba piszac w opisach o swoich" fanach". Wydaje mi sie jednak ze jest to za duze słowo. Oj Sylwia troche pokory życzę.
    Za bardzo niestety skupiona jestes na swojej osobie a nie na innych... dlatego tak sie skonczylo twoje zycie....
    Stylizaje jak juz napisalam są super. Szkoda ze ja nie jestem taka zgrabna i wysoka.
    Wiem , żę ci będzie ciężko ale czy możesz dać przykłady stylizacji dla niskich osob. Może jakieś zdjęcia z sieci?
    Dziękuję i pozdrawiam cię Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!!!
    Tak jak już pisałam kilka razy,i muszę znów się powtórzyć, to jest blog o modzie a nie o moim życiu prywatnym. Dziękuje wszystkim za dobre rady,osobom które chcą pokierować moim życiem ale jestem świadoma tego jak żyje, co robię i dlaczego tak się dzieje tylko nie wiem dlaczego piszecie mi o tym na blogu który nie jest związany z tą tematyką. Już żadna plotka ani negatywna opinia na mój temat nie zdołają mnie załamać. Dzięki ludziom którzy mówią w taki a nie inny sposób na mój temat jestem egoistyczna, zadufana i pewna siebie. Przykro mi jeżeli się to komuś nie podoba ale nie będę płakała z tego powodu.
    Pozdrawiam!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mysle że Ci co tu pisząo Twoim życiu to oglądają bloga z ciekawości i trza ich olać bo to poprostu wiejskie lub miejskie plotkary:):) a stylizacje super! Sylwia ta sukienka jetst extra

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie rozumiem o co chodzi. Jestem wręcz w szoku. Sylwio dlaczego tak wiele osób pisze zdania w stylu, że "tak się skończyło Twoje życie"? O co chodzi? O to, że jesteś samotną matką, czy co? Z tego się wyśmiewają?

    OdpowiedzUsuń
  5. z miłą chęcią bym Ci to wyjaśniła ale nie na forum ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ! od niedawna podglądam twojego bloga .Jest fajny i twoje stylizacje w większości też mi się podobają .Nie skomentuję wpisów typu ,, tak się skończyło twoje życie ,, Nie wiem kto tak pisze ale chyba bym poznać nie chciała.
    Mam do Ciebie pytanko o Emu - doradź mi proszę czy to prawda ,ze powinnam kupić z bronte rozmiar mniejsze niż noszę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!!!
    Moja rozmiarówka butów to 39-40. Pierwsze Emu w r.40 były mi za duże więc te co mam teraz są w r. 39. One się rozchodzą.Tylko tyle mogę Ci doradzić:)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ! i czekam na kolejne stylizacje )))
    Pozdrawiam i córcie również . Moj berbeć zdaje się jest w podobnym wieku )))

    OdpowiedzUsuń