3.12.2011

oświadczenie!!

Moi drodzy, wielbiciele jak i przeciwnicy tego co robie: bardzo dziękuje za to że wspieracie mnie w tym  co robię i co jest moja pasją poprzez przeglądanie mojego bloga,dodawanie komentarzy i tych pozytywnych i tych negatywnych, które są dla mnie bardzo ważne ale z szacunkiem dla wszystkich do cholery, jak macie odwagę pisać mi wprost że "mi wali" to miejcie również odwagę się podpisać ale nie anonimowo. Każdy taki komentarz anonimowy nie zostanie opublikowany i naprawdę nie zniechęci mnie to do tego co robię, wręcz przeciwnie to jeszcze bardziej mnie podbudowuje :))
















DLA OSŁODY!!!!!:)

3 komentarze:

  1. śliczne te zdjęcia!

    dodaje do obserwowanych u zapraszam do śledzenia moich wpisow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kto Ci tak wypisuje ale ja Twojego bloga czytam od początku i uwielbiam go z resztą wiesz i dużo komentarzy jest moich:):):) a jeśli ktoś pasji nie ma albo zazdrości że stać Cie na takie czy inne ciuchy to pisać głupio będzie! I nie przejmuj się! Rób dalej swoje i wrednych ludzi olej:):):)

    Pozdrawiam:* K.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jedno według mnie Ci ludzie są zazdrośni i tyle:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń