1.12.2012

konkurs


Tak jak wspominałam kilka dni temu, z dniem dzisiejszym rusza konkurs na stylizacje sylwestrowo-karnawałową i namawiam wszystkich do wzięcia w nim udziału.
A zadanie jest proste. Musicie wymyślić stylizacje idealną na ten wyjątkowy wieczór, zrobić zdjęcie ( no chyba, że posiadacie w swojej kolekcji fotki z tych okazjonalnych imprez i chcecie je pokazać, to macie jeszcze łatwiej) i przesłać na e-maila a ja wybiorę tą, która najbardziej mi się spodoba.
Nagrodą jest bon upominkowy do H&M o wartości 100 zł.
Konkurs trwa do 6 stycznia 2013r., do północy a zwycięzce wybiorę 7 stycznia i poinformuje o tym na blogu. O wszystkim będę informowała na bieżąco. W razie wątpliwości pytajcie ;)

Warunki uczestnictwa w konkursie:
-wyślij max. 2 zdjęcia swojej/swoich kreacji na email: sylwia.pasmionka@gmail.com
-polub mojego fanpage'a
-jeżeli podoba ci się mój blog to dodaj go do obserwowanych 
:))

ps. pod zdjęciem zamieść oświadczenie, że wyrażasz zgodę  na opublikowanie zdjęć w ramach konkursu na blogu i facebooku. 














9 komentarzy:

  1. Czy jeżeli wybiorę 2 stylizacje to mają to być dalej 2 zdjęcia czy wtedy już 4???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max 2 zdjęcia jednej stylizacji. Przepraszam ze sie nie jasno wyraziłam:)

      Usuń
  2. świetny pomysł kochana, postaram się coś wymyślic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że konkurs trwa tylko do 23.12. bo tak naprawdę "stroić" się będziemy właśnie na Sylwestra" ,.Wtedy bedą mniejsze i większe wyjścia i mogłybyśmy się pokazać No ale może coś mi się uda wykombinować. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem ale moim zamysłem było pokazanie Waszych stylizacji jeszcze przed sylwestrem by można było sie zainspirowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty ze zdjęcia sa mega <3 masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę , pierwszy raz tu jestem, a tu taka niespodzianka i konkurs! Uwielbiam konkursy, gdzie trzeba zrobić coś więcej, jak tylko zwiększyć liczbę obserwatorów! W końcu to blogi modowe więc konkursy powinny być "modowe " : ))) Chyba się skuszę : ) Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i zapraszam do wzięcia w nim udziału ;)

      Usuń
  7. 100 zl na HM to nielada gratka :) Warte wygrania.

    OdpowiedzUsuń