4.12.2012

risk.madeinwarsaw


Od pewnego już czasu  przymierzałam się do zakupu jakiejś rzeczy z Risk'a przez internet jednak nie byłam pewna, czy cena będzie adekwatna do jakości rzeczy robionych z tzw.dresówki ale mając okazje dotknąć, przymierzyć i ocenić byłam w 100 procentach przekonana, że muszę mieć choć jedną rzecz od nich. markę stworzyły dwie kobiety, które projektują ciuchy z tego prostego i łatwego w noszeniu materiału tworząc cudne rzeczy, które nie służą tylko do chodzenia po domu czy na fitness, ale i można wykorzystywać je do codziennych stylizacji. i tak będąc przez weekend w Warszawie skorzystałam z okazji i wybrałam się na "Ściegi" na którym prezentowało się 80 marek i projektantów nie tylko z Polski, m.in. wystawiała się tam marka risk.madeinwarsaw o której mowa. świetna impreza. przybyło na nią mnóstwo ludzi. tam też nabyłam szarą spódnicę prezentowaną na zdjęciach. moja maxi, nie tylko świetnie leży ale i sprawdza się w tak trudnych warunkach atmosferycznych jakimi jest niska temperatura, ze względu na grubość tkaniny. kolejnym moim nabytkiem tej marki będzie bluza z kominem, która już jest w realizacji:) polecam ciuszki z risk.madeinwarsaw i pozdrawiam sprzedającego:))












spódnica-risk.madeinwarsaw
sweter-pimkie
botki-river island
kurtka-zara

9 komentarzy:

  1. Jest piękna, a połączenie z resztą zestawu kapitalne. I te buty...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, na MP już napisałam ze uwielbiam RISK. A Twoja stylizacja ze spódnicą maxi rewelacja. uwielbiam połaczenie dresowej faktury z futerkiem!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zwłaszcza spódnica - świetny model :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki styl , wygodnie i modnie ! Połączenie długiej spódnicy z ciepłym swetrem to strzał w 10 ! Nic bym tu nie zmieniła .

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. popatrz jak Twoje włosy wyglądają na zdjęciach , też noszę clipy , ale prawie nie idzie ich rozróżnić , zalecam zakup clipów 100% naturalnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie. Świetne połączenie swetra i spódnicy maxi :-)

    OdpowiedzUsuń