23.12.2012

long coat & ponczo

Drodzy, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć dużo ciepła, radości, nie schodzącego uśmiechu z twarzy, większej wiary w siebie, spełnienia marzeń i oby ten czas upłynął w jak najlepszej rodzinnej atmosferze. Z całego serca życzę tego Wam i sobie.
Mam dla Was fotki dwóch stylizacji w jednym poście. Pierwsza stylizacja z długim, szarym płaszczem, który pokochałam od pierwszego ujrzenia go i zakładam go prawie do wszystkiego:) na pewno często będzie się pojawiał na blogu. Do drugiej stylizacji założyłam ponczo na skórzaną kurtkę. Świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie potrafią się rozstać z ulubionymi, jesiennymi ciuszkami zimową porą:)




spodnie,płaszcz-zara
buty-kazar
torba-guess



ponczo-nn
spodnie-stradivarius
torba-diverse

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne looki ! kocham szary płaszcz i burgundowe spodnie <3


    Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy płaszcz boski, śliczna jesteś w nim.
    Ponczo również, ale ja jestem za płaszczami ;))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary płaszcz jest absolutnie rewelacyjny a spodnie mają bardzo fajny kolor! Świetna stylizacja. Dołączam do osób obserwujących Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie - glamour :) Wesołych ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są super :)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie ;)
    zapraszam na reaktywacje bloga z nową nazwą z biglovefashion na like--rose ;)

    OdpowiedzUsuń

  10. Merry christmas!!! <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautifil girl
    Merry christmas
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ♥

    www.herkruks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczne, świąteczne zdjęcia, bardzo fajnie! Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!
    przepiękny ten szary płaszcz z zary!
    wyglądasz olśniewająco!
    jestem pod wrażeniem!

    pozdrawiam,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój płaszcz jest nieziemski, zakochałam się w nim! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie stylizacje bardzo ładne, choć druga mi się bardziej podoba: super buty i spodnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://insolitooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. i like your scarf and makeup!

    wesolych swiat!

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  18. Loved your blog and style! Come by mine soon and let's follow each other!

    Stay in touch xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja poprostu PIĘKNA! Wszystkiego dobrego Kochana:*!

    OdpowiedzUsuń
  20. both outfits look really great!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  21. super wyglądasz ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. luuubię płaszcze z kapturem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz jest piękny...ale ponczo wygrywa! Jest takie niesztampowe, nadaje stylizacji sznytu modowego... Pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego w nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten szary płaszcz! Bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  25. a gdzie zdjęcia ze świąt, z Sylwestra ? dziennie zaglądam a tu cisza :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z poprzednich postów pisałam, że na przestrzeni grudnia i stycznia nie będzie publikacji zdjęć ze względu na operacje jaką miałam robioną przed świętami,a sylwestra spędziłam w domu więc nie ma co pokazywać:))

      Usuń
    2. aaa fakt cos było pisane, ale dawno i zapomniałam. Mam nadzieje ze to nic powaznego i zycze szybkiego powrotu do zdrowia !!!

      Usuń
  26. Dziękuję za życzenia.

    Trochę z opóźnieniem, ale życzę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się nad tym szarym płaszczem , ale chyba jestem za niska : ) Ty wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  28. This is a topic that's near to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

    Also visit my web site ... click here

    OdpowiedzUsuń